Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Styczeń

Treści edukacyjno – wychowawcze

W zakresie rozwoju emocjonalno – społecznego
  • Czytanie dzieciom opowiadań z serii „Wielka księga wartości”: „Dąb i trzcina”, „George Washington i drzewo czereśni”.
  • Świętowanie urodzin dzieci zabawami chustą animacyjną.
  • Spotkania z Tusią w ramach projektu „Powrót do przeszłości” – przygotowywanie losów z imionami dzieci, albumu do dokumentowania informacji o przedmiotach używanych w przeszłości.
  • Rozmowy z dziećmi na temat roli babć i dziadków w rodzinie z wykorzystaniem bajki psychoedukacyjnej „Dlaczego babcia i dziadek są inni” Elżbiety Śnieżkowskiej-Bielak.
  • Spotkanie z przedstawicielkami Powiatowej Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi na temat bezpieczeństwa podczas ferii zimowych i działań prozdrowotnych.
W zakresie rozwoju intelektualnego – edukacja językowa, matematyczna, kulturowa
  • Codzienne przeliczanie się dzieci, powtarzanie kolejności dni tygodnia, określanie pogody.
  • Porównywanie zbiorów z użyciem symboli większości, mniejszości, równości.
  • Przeliczanie w zakresie dostępnym dzieciom.
  • Utrwalanie orientacji przestrzenno-kierunkowej -  praca z robotem edukacyjnym.
  • Rytmy w przyrodzie – odnajdywanie rytmów w przyrodzie, tworzenie rytmów za pomocą symboli rysunkowych, praca w programie Tablit.
  • Poznawanie pór roku: kolejności, charakterystycznych zjawisk atmosferycznych, odczytywanie nazw.
  • Poznawanie nazw miesięcy z wykorzystaniem wiersza „Rok”. Dopasowywanie miesięcy do pór roku.
  • Zabawy z literami: układanie wyrazów ze wzoru, odnajdywanie liter w wyrazach.
  • Gry planszowe z serii: „Słowa i głoski”, „Matematyczne rozgrywki”, warcaby, szachy, gra Dobble.
  • Praca z pomocami: „Pus”, Paleta kontrolna, układanki logiczne.
  • Czynności porządkowe i pielęgnacyjne w kąciku przyrodniczym: podlewanie, mycie liści kwiatów, sadzenie roślin.
  • Działania edukacyjne na tablicy multimedialnej.
  • Rozmowy na temat sposobów funkcjonowania zwierząt w czasie zimy z wykorzystaniem filmów edukacyjnych wyświetlanych na tablicy interaktywnej.
  • Wyjazd do Baśniowej Kawiarenki na przedstawienie „Cudowna lampa Aladyna”.
W zakresie edukacji artystycznej
  • Wykonanie zaproszeń dla babć i dziadków.
  • Nauka piosenek: „Prezent dla babci i dziadka”, „Babciu, dziadku kocham was”, „Życzenia dla babci i dziadka”.
  • Wykonywanie laurek dla babć i dziadków z kolorowego papieru, szpatułek drewnianych i papierowych foremek do babeczek.
  • Wykonanie laurek dla osób starszych z Domu Seniora.
  • Rysowanie portretów babć i dziadków.
  • Przygotowanie występu dla babć i dziadków: nauka recytowania wierzy – życzeń, śpiewania piosenek.
  • Pieczenie, ozdabianie pierniczków dla babć i dziadków. Wykonanie ciast: bananowców na uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka.
W zakresie edukacji zdrowotnej
  • Wdrażanie dzieci do stosowania się do podstawowych zasad higieny: mycia rąk, korzystania z toalety.
  • Swobodne, spontaniczne zabawy ruchowe w grupie i na świeżym powietrzu.
W zakresie współpracy z rodzicami
  • Systematyczny kontakt mailowy z rodzicami.
  • Uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka.
  • Projekt „Powrót do przeszłości” z wykorzystaniem grupowej maskotki Tusi.