Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Styczeń

Treści edukacyjno-wychowawcze.

W zakresie rozwoju emocjonalno – społecznego.
  • Stosowanie się do kodeksu grupy w odniesieniu do życia codziennego grupy.
  • Omawianie sytuacji konfliktowych, w grupie.
  • Rozmowa na temat odpowiedniego zachowania się przy stole oraz w miejscach publicznych.
  • Rozmowy na temat spędzania czasu z dziadkami.
  • Przypomnienie zasad bezpiecznej zabawy na śniegu.
W zakresie rozwoju intelektualnego – edukacja językowa, matematyczna, kulturowa.
  • Rozwijanie słuchu fonematycznego – rozpoznawanie dźwięków i szmerów z otoczenia np. dzwonki.
  • Wystukiwanie podanego rytmu- układnie klocków do podanego rytmu.
  • Ćwiczenia aparatu oddechowego- ćwiczenia fazy wdechowej( przenoszenie piórka z jednego kubka do drugiego) i wydechowej( zdmuchiwanie piórka z ręki).
  • Rozwój mowy dziecka – opisywanie różnego rodzajów obrazków na temat Dnia Babci i Dziadka.
  • Ćwiczenia ortofoniczne do wierszyka ,,Stukot żyrafy”.
  • Oglądanie i rozmowa na temat filmu edukacyjnego ,,Żyrafa”.
  • Rozwiązywanie zadań z treścią- zabawy matematyczne.
  • Ćwiczenia z zakresu powstawania pojęcia ,,przeciwieństwa”.
  • Kreślenie liter paluszkiem po śladzie- „szorstkie litery M. Montessori”.
  • Kreślenie liter na podłożu z piasku, kaszy manny, na dużej tablicy.
  • Wyszukiwanie małej i dużej litery -memory.
W zakresie edukacji artystycznej.
  • Słuchanie bajek.
  • Tworzenie prezentów dla Babci i Dziadka ,, Kwiatki”.
  • Tworzenie prac plastycznych do opowiadania ,, Drzewo pozytywnego myślenia”.
  • Wykonywanie prac plastycznych do opowiadania ,, O czym marzy żyrafa”.
  • Wykonywanie prac plastycznych na Dzień Zebry.
  • Śpiewanie piosenki,, Żyrafa”.
  • Śpiewanie piosenki ,, Dla Babci i Dziadka”.
W zakresie edukacji zdrowotnej.
  • Rozmowa na temat zasad zachowania bezpieczeństwa podczas zajęć gimnastycznych, zabaw ruchowych itd.
  • Rozmowa na temat zasad zachowania bezpieczeństwa podczas zajęć gimnastycznych, zabaw ruchowych itd.
  • Zestaw zabaw ruchowych nr 1/XII.
  • Zestaw zabaw i ćwiczeń ruchowych nr 2/XII – W. Sherborne.
  • Zestaw zabaw ruchowych nr 3/XII – opowieść ruchowa metodą twórczą R. Labana.
  • Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 4/XII – Rytmy.
  • Zestaw zajęć z wykorzystaniem ćwiczeń integrujących nr 5/XII.
Współpraca z rodzicami.
  • Projekt Tusia ,, Powrót do przeszłości”.