Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Marzec

Treści edukacyjno – wychowawcze

W zakresie rozwoju emocjonalno – społecznego
  • Czytanie dzieciom literatury: „Wzorowe jajo” - Jory John, Pete Oswald; Tappi i tajemniczy gość” - Marcin Mortka, „Co to znaczy?” - Grzegorz Kasdepke.
  • Rozmowa z dziećmi na temat fikcji i prawdy w oparciu o film „Akademia Pana Kleksa”.
  • Organizowanie urodzin dzieci: rysowanie laurek, składanie życzeń, zabawy chustą animacyjną.
  • Świętowanie Dnia Kobiet – rozmowa, rysowanie laurek.
  • Konferencja on-line „Asy Internetu” dla dzieci 5-6 letnich na temat bezpieczeństwa w sieci.
W zakresie rozwoju intelektualnego – edukacja językowa, matematyczna, kulturowa
  • Codzienne przeliczanie się dzieci, powtarzanie kolejności dni tygodnia, określanie pogody.
  • Ćwiczenia analizy i syntezy sylabowo-głoskowej w różnorodnych działaniach grupowych i indywidualnych z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych np. plansze obrazkowo-literowe, gry planszowe.
  • Ćwiczenia stosowania znaków mniejszości, większości i równości.
  • Ćwiczenia klasyfikowania wg 1,2,3,4 cech.
  • Układanki i gry logiczne: Pus, Paleta Kontrolna, Dobble, Kółko i krzyżyk.
  • Zabawa ćwiczące spostrzegawczość: „Czego brakuje?”.
  • Realizowanie projektu „Kubusiowi przyjaciele natury” w zakresie segregacji odpadów, sadzenia roślin i dbałości o przyrodę.
  • Poszerzanie wiedzy dzieci na temat dinozaurów z wykorzystaniem filmów edukacyjnych, książek, tworzenie siatki pojęć związanej z tematem.
  • Poznawanie oznak wiosny z wykorzystaniem historyjki obrazkowej, literatury dziecięcej, bezpośrednich obserwacji, działań plastycznych.
  • Kultywowanie Świąt Wielkanocnych: sianie owsa, tworzenie ozdób, symboli świąt: zajączków, baranków,, kurczaków, czytanie literatury związanej ze świątecznymi tradycjami.
  • Poznawanie symboli pogody: deszcz, słońce, grad, śnieg, błyskawica, mgła.
  • Udział dzieci w akcji: Galante sprzątanie – porządkowanie okolicy przedszkola.
  • Praca edukacyjna na tablicy multimedialnej w programach: „Digipuzzle”, „Kubusiowi przyjaciele natury”.
  • Wycieczka do Muzeum Fabryki w Manufakturze – poznanie historii przemysłu włókienniczego.
W zakresie edukacji artystycznej
  • Tworzenie laurek dla kobiet z oddziałów onkologicznych z okazji Dnia Kobiet.
  • Rysowanie swojego autoportretu.
  • Rysowanie dinozaurów.
  • Rysowanie koszyczków wielkanocnych.
  • Praca plastyczna „Nadchodząca wiosna”.
  • Praca plastyczna „Kurczaki”
  • Praca plastyczna „Pisanka”.
  • Tworzenie wielkanocnego zająca z tekturowych rolek.
  • Malowanie farbami, lepienie z plasteliny.
W zakresie edukacji zdrowotnej
  • Wdrażanie dzieci do stosowania się do podstawowych zasad higieny: mycia rąk, korzystania z toalety.
  • Wdrażanie dzieci do kulturalnego spożywania posiłków, smakowania wszystkich potraw.
  • Swobodne zabawy ruchowe na świeżym powietrzu.
  • Słuchanie muzyki relaksacyjnej.
 W zakresie współpracy z rodzicami
  • Systematyczny kontakt mailowy z rodzicami.
  • Spotkanie warsztatowe poprowadzone przez mamę Marysi Panią Agnieszkę na temat właściwości suchego lodu (doświadczenia z wykorzystaniem m.in. suchego lodu, barwników spożywczych).