Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Luty

Treści edukacyjno – wychowawcze

W zakresie rozwoju emocjonalno – społecznego
  • Czytanie dzieciom: "Przygód Tappiego" Marcina Mortki, baśni „Królowa Śniegu” Christiana Hansa Andersena, „Opowieści o tym, co w życiu ważne” Marka Michalaka, "Piaskowy wilk i ćwiczenia z mówienia” Asa Lind.
  • Świętowanie urodzin dzieci zabawami chustą animacyjną.
  • Spotkania z Tusią w ramach projektu „Powrót do przeszłości” – prezentowanie wykonanych przez dzieci i rodziców prac, losowanie imienia dziecka, werbalizowanie jego mocnych stron, rysowanie portretu wybranego dziecka.
  • Rozmowy z dziećmi na temat miłości i symbolu serca – świętowanie Walentynek.
W zakresie rozwoju intelektualnego – edukacja językowa, matematyczna, kulturowa
  • Codzienne przeliczanie się dzieci, powtarzanie kolejności dni tygodnia, określanie pogody.
  • Ćwiczenia przeliczania, rozpoznawania i nazywania cyfr, dodawania na liczmanach z wykorzystaniem metody Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej.
  • Praca z pomocami: „Pus”, Paleta kontrolna, układanki logiczne.
  • Utrwalanie nazw figur geometrycznych: koło, półkole, kwadrat, prostokąt, trójkąt.
  • Ćwiczenia utrwalające znajomość liter.
  • Ćwiczenia wysłuchiwania głosek, tworzenia wyrazów, czytania wyrazów i zdań.
  • Czynności porządkowe i pielęgnacyjne w kąciku przyrodniczym: przesadzanie, podlewanie kwiatów.
  • Wykonywanie eksperymentów związanych z krystalizowanie soli.
  • Zapoznanie dzieci z terminem; wynalazek z wykorzystaniem opowiadań: „Gdyby nie ten prąd”, „Mój własny wynalazek”. Rozmowy o tym, co jest nam najbardziej potrzebne, rozwiązywanie zagadek słownych.
  • Poznawanie zmysłów człowieka: słuchu, wzroku, węchu, dotyku, smaku.
  • Świętowanie Tłustego czwartku – oglądanie filmu edukacyjnego o genezie święta, tworzenie emblematów pączków z papieru.
  • Bal karnawałowy – zabawy, tańce, poczęstunek.
  • Świętowanie Dnia kota – rozmowy, prace plastyczne.
W zakresie edukacji artystycznej
  • Praca plastyczno-konstrukcyjna - wykonanie zimowego krajobrazu.
  • Wyrabianie masy solnej, lepienie z wykorzystaniem wałków.
  • Prace plastyczne walentynkowe: rysowanie, wycinanie, klejenie serc, przewlekanie włóczką papierowych serc.
  • Praca plastyczna koty: rysowanie wg wzoru, labirynty.
  • Twórcza praca plastyczna wykonana z pociętych kawałków papieru.
W zakresie edukacji zdrowotnej
  • Wdrażanie dzieci do stosowania się do podstawowych zasad higieny: mycia rąk, korzystania z toalety.
  • Swobodne, spontaniczne zabawy ruchowe w grupie i na świeżym powietrzu.
W zakresie współpracy z rodzicami
  • Systematyczny kontakt mailowy z rodzicami.
  • Zajęcia otwarte dla rodziców z zakresu edukacji matematycznej.
  • Projekt „Powrót do przeszłości” z wykorzystaniem grupowej maskotki Tusi.