Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

,,Uwaga: ruch!- dekodujemy dysleksje" - projekt eTwinning

W projekcie wzięły udział dzieci 5 - 6 letnie z grupy 4 i grupy 5.

W projekcie chcemy połączyć obchody Tygodnia Świadomości Dysleksji z Tygodniem Kodowania, czyli usprawnienie percepcyjno-motoryczne z kodowaniem. Wspólnie z Partnerami wypracujemy bazę propozycji ćwiczeń i aktywności dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, które wprowadzać je będą do działań okołoprogramistycznych, a przy tym poprawiać koordynację ciała oraz postrzeganie i pamięć wzrokowo-słuchową.

Projekt zakłada zwiększenie umiejętności z zakresu kodowania oraz minimalizowanie ryzyka dysleksji u dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. W odniesieniu do nauczycieli biorących udział w projekcie za cel stawiamy sobie wdrożenie do interdyscyplinarnych działań z obszaru pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz kodowania i programowania, przy wykorzystaniu nowych technologii.

Projekt ma charakter krótkoterminowy, zakłada dokumentowanie i dzielenie się z partnerami pomysłami na zakodowaną gimnastykę śródlekcyjną.
W harmonogramie zaplanowano minimum dwa spotkania online Partnerów projektu: wprowadzające oraz podsumowujące projekt (na platformie TwinSpace) oraz zadania w formie do "odtworzenia, pobrania" w dowolnym czasie inicjatywy.
Nauczyciele uczestniczący w projekcie zaplanują i zaangażują dzieci do przygotowania zadań w formule "podaj dalej", czy "berek" - wylosowane/wybrane grupy będą musiały odpowiadać na percepcyjno-ruchowe wyzwania i przekazywać je dalej, co motywować będzie do bieżącego śledzenia postępów projektu.

SPODZIEWANE REZULTATY

Efektem projektu będzie przede wszystkim baza ćwiczeń, zadań i gier dla dzieci, łączących kodowanie z aktywnością ruchowo-percepcyjną, w formie materiałów online. Uczniowie, poprzez współtworzone z nauczycielami filmiki, zdjęcia, karty pracy, aktywnie włączą się w motywowanie rówieśników do wykonywania ćwiczeń usprawniających procesy uczenia się.